Followers

Wednesday, July 01, 2009

Lepas rindu

Tiba-tiba masa tengah makan malam tadi teringat yang dah nak masuk miggu ke2 aku kat maktab dan aku tak telefon pun mak dan abah...huhu....so, aku pun buat la panggilan lepas isyak. Yang ada hanya abah kat umah. Mak ikut pak ngah pergi UPSI. Hantar Kak Ila daftar masuk DPLI kat situ...tahniah... :) bertambah la cikgu dalam keluarga kami nampaknya...

Leganya bila dapat tahu abah sihat...bukan apa...aku terlupa nak telefon minggu lepas...selalunya tiap2 hujung minggu aku akan call jugak...huhu...rasa bersalah mula menyelubungi diri...abah and mak, cek mintak maaf ye...Ya Allah, harap aku tak akan terlupa jasa dan pengorbanan mak dan abah...takutnya nak habiskan pengajian ni...takut kalau aku jadi terlupa pada mereka nanti...Ya Allah jauhkan lah aku dari sikap tu :( kadang-kadang asyik mementingkan perkara lain dari matlamat utama :( banyaknya kelemahan diri...erghhh...

Tiba-tiba teringat peristiwa masa sekolah dulu...betapa susah payahnya abah. Abah kerja bawa lori je dulu. Sekarang ni je senang sikit...tu pun selepas berbelas-belas tahun abah kerja kat situ...terima kasih banyak-banyak abah...cek harap cek takkan lupa janji cek nak hantar abah dengan mak buat haji nanti :(... Cek mintak maaf kadang-kadang mudah sangat ikut rasa hati dan nafsu ni sampai tak jadi anak yang abah dan mak harapkan...huhu... :(

Terima kasih atas doa mak dan abah yang selalu mengiringi tu. terima kasih jugak sebab selalu support apa je yang cek nak buat..terima kasih sangat-sangat...Mak and Abah yang the best in my world!...semoga abah dan mak akan terus sihat...amin... Maaf sebab jadi seorang yang jahat :( terus berusaha baiki diri Pis!

p/s: teringat masa p sekolah naik lori...mula2 malu kat kawan2 tapi lama2 menerima seadanya...terima kasih abah. harap sentiasa jadi hamba yang bersyukur dan dijauhkan dari keterlupaan pada mereka... :(