Followers

Thursday, November 26, 2009

Selamat Tinggal...memori terindah (2006 - 2009)

Maka tamatlah sudah pengajian ijazahku...huhu...walaupun bergembira kerana semuanya telah tamat dan berjaya menghabiskan pengajian...tapi pada masa yang sama sangat sedih sebab kena berpisah dengan pelbagai perkara yang menggembirakan sebagai pelajar nih...terutama kawan - kawanlah... huhu...

Kalau nak mengimbas tentang pengalaman yang best2 n yang tak best sepanjang 4 tahun pengajian ni, rasanya terlalu banyak....harap semuanya bakal jadi kengan yang akan aku terus ingat...bukan setakat 1 ke 2 bulan, tapi sampai bila2...amin... Sedihnya rasa bila berpisah tapi lagi sedih kalau ingatan yang indah pun kita lupa....huhuhu...

Pada geng rumah sewa PT 1644...thanks for all the kindness and support....Ya Allah...happynya bila mengenangkan kehidupan dalam rumah tu...kita mengenali satu sama lain.... semakin rapat ukhwah terjalin...sedihnya...hm,...thanks for the makan malam terakhir bersama tu yer..thanks sebab berkongsi segalanya...sedihnya....semoga semua akan terus bergerak ke hadapan dan cemerlang k :) Adli, Ayie, Naim, Zaid, Bob dan Sob...all the best!!!!

Pada kumpulan UH Trip...teruskan usaha...jangan putus contact yer... :) thanks for support me...and thanks for the wonderful moment :( sedih lagi...huhu...teringat susah payah kita ...dan akhirnya semua dah terbayar...Alhamdulillah...semoga kita semua takkan mudah berputus asa...ingat, kalau rasa lemah dan tak kuat, ingat semula kekuatan kita bekerja merealisasikan impian ke UH tu....takde perkara yang tak bioleh kalau kita berusaha...thanks guys...semoga jadi guru yang cemerlang .... Ayiue, Adli, Bob, Fathi, Ain, Dayah, Ina, Mal, Nazrah, Ani dan Yani :) thanks

Dan buat semua kumpilan B.Ed Primary Mathematics UH...seramai 50 orang di IPGM KB...terima kasih atas memori yang indah ni k...terima kasih atas segalanya... Mohon maaf segala kesilapan...semoga kita akan berjumpa lagi di lain masa...take care kawan-kawan....tetap terus berusaha...hehehehe :)

p/s: hanya tuhan yang tahu