Followers

Saturday, August 08, 2009

Baju Raya: Warna apa ni????? Ekkk...

Walaupun raya lambat lagi dan bulan puasa pun tak masuk lagi, tapi dah jadi kebiasaan aku untuk fikir siap-siap kaler apa baju aku tahun ni...hahahaha (fikir pasal asignment pun tak sekritikal macam aku fikir pasal baju ni...haha)... Tak kisah apa orang len nak kata, raya tetap raya...tetap kena meriah...hahaha...

So, tengah sibuk membuat penilaian warna ni...hehe...mungkin ungu, oren atau putih je (senang nak guna...kot2 tahun depan...ooopsss).

Dah tak lama lagi nak masuk Ramadhan...Harap dapat barakah.... (cita-cita seorang penjahat...huhu)...amin...

baju tahun lepas, coklat (sangat koya nampaknya aku dalam gambar tu...)

p/s: warna-warni kehidupan....kejap merah, kejap hitam, putih, ungu dan coklat...haha