Followers

Saturday, August 08, 2009

Baju Raya: Warna apa ni????? Ekkk...

Walaupun raya lambat lagi dan bulan puasa pun tak masuk lagi, tapi dah jadi kebiasaan aku untuk fikir siap-siap kaler apa baju aku tahun ni...hahahaha (fikir pasal asignment pun tak sekritikal macam aku fikir pasal baju ni...haha)... Tak kisah apa orang len nak kata, raya tetap raya...tetap kena meriah...hahaha...

So, tengah sibuk membuat penilaian warna ni...hehe...mungkin ungu, oren atau putih je (senang nak guna...kot2 tahun depan...ooopsss).

Dah tak lama lagi nak masuk Ramadhan...Harap dapat barakah.... (cita-cita seorang penjahat...huhu)...amin...

baju tahun lepas, coklat (sangat koya nampaknya aku dalam gambar tu...)

p/s: warna-warni kehidupan....kejap merah, kejap hitam, putih, ungu dan coklat...haha

4 comments:

  1. xsuke tgk pic kat ats tu..bajet inncocent la...bajet "matured" la...hhahahah!

    ReplyDelete
  2. apis...i want to suggest pink boleh x?....a'aaah so sweet bangat bila apis pakai wrna 2....pastu jgn lupa pnjm payung pink si sutun 2 ok....mst glamer tahap kalah siti nurhaliza pnya...bayangkan!!!

    p/s:lawak je apis...i think u should try yellow kot

    ReplyDelete
  3. thn lps bju raya kita sama...coklet
    thn ni bju raya aku ungu...mak aku dlm proses nak buat...so, nak sama lg x?

    ReplyDelete
  4. aku cadangkan kat hang tahun ni baju hang warna hijau!!lagi elok kalau ade tompok2 puteh..sebab sekang Kedah di bawah naungan hijau puteh..hihihi..pih!!tahun depan ka hang k***n???ajak noo..cek rela pergi walapun cek masa tu kat..s***h..koh3..

    ReplyDelete

Superb! ;)