Followers

Saturday, July 04, 2009

Kemalasan diteruskan lagi, kali ni: Tak Kemas Meja!

Serabut...menyerabutkan...teramat serabut...terserabut...diserabutkan...oh...banyaknya definisi meja aku...nampaknya kemalasan diri ni semakin berpanjangan...sekarang da menular sampai ke meja...malasnya aku nak susun buku-buku tu...asyik duk ngadap laptop ni je kerjanya...pagi, petang, siang malam...isy3
Tapi hari ni sebelum tidur, aku tekad nak susun gak meja ni(walaupun tetap akan serabut...haha). At least bagi nampak elok sikit dari yang gambar kat atas tu. Tapi tak tahu la tahan lama mana...esok2 mesti serabut semula. Apis...Apis... nampaknya dah terkeluar perangai buruk di sini...tapi lebih baik mengaku yang buruk dari suka kepada pujian...at least i learn to accept bad things about me and i always try to find the best solutions...mintak dijauhkan dari sikap yang hanya suka kepada pujian yang melambung kerana pujian hanya akan buat kita lupa dan lalai
p/s: nampaknya terpaksa pergi perhimpunan esok sebab tiba2 Puan Mahany antar mesej la pulak...huhu...baru rancang nak ponteng