Followers

Monday, June 29, 2009

Pembentangan

Selepas beberapa kali mengedit dan menstrukturkan presentation, akhirnya ia ditayangkan kat perhimpunan rasmi maktab. Kredit untuk Bob yang banyak membantu menyiapkan video gambar-gambar tersebut. Semoga dengan tayangan video tersebut dapat memberi inspirasi kepada sesiapa sahaja untuk terus berusaha untuk berjaya. "di mana ada kemahuan, disitu ada jalan"...kena ingat ni lah...sebab kalau takde kemahuan, tentunya kita takkan berfikir macam mana nak capai kemahuan tersebut....so, just believe yourself although people around you do not want to believe... :)...ntah pape je yang aku melalut ni

Dah try untuk upload video tu, tapi nampaknya gagal...internet connection asyik putus-putus.... :(. Len kali lah try lagi

p/s: emosi kurang stabil