Followers

Thursday, May 07, 2009

2 dalam 1

Giler ah hari ni...kitorang dah bekerja dua dalam 1...huhu...nak pi UK punya pasal, kitorang dah banyak melakukan aktiviti yang diluar jangkaan...haha...

.................tak tahu sama ada diorang ni tengah duk cuci keta or tengah posing untuk majalah...haha...................

Tepat jam 2:30petang tadi kitorang bukak car wash...walaupun sambutan kurang menggalakkan, tapi takpa...asal masuk duit kira ok la...biarla sikit pun...yang penting dah usaha....lepas semua dah puas menyabun, membilas, mengelap dan mempolish kereta-kereta dan motor-motor (sebenarnya bukan banyak pun...haha), kami tukar kerjaya serta merta....

Kami bukak gerai jual kerepek kat depan pejabat...macam-macam gelagat...siap berdikir lagi kat depan pejabat tu sebab nak tarik orang datang beli kerepek...haha...tak kisah, yang penting kerepek terjual...banyak gak tadi terjual...Alhamdulullah...


...................jangan salah faham k, ni bukan kes pembuangan bayi. Ni semua adalah kerepek............

Letih memang letih tapi duit nak guna banyak lagi wo....esok ada meeting lagi...semakin hampir nak fly ni, semakin banyak perkara perlu disettlekan...yang penting takleh putus asa dan putus harapan...mesti kuat...

KUAT LAGI USAHA>>>CHAIYOK!!!!!