Followers

Wednesday, April 15, 2009

Hampir selesai...

Yea! Praktikum dah semakin sampai ke penghujungnya...Alhamdulillah...rasanya dah buat yang terbaik dan termampu. Banyak pengalaman nak diceritakan ni. Tapi disebabkan masih ada 2 minggu lagi, maka simpan dulu la. haha.


kelas 3 Hebat - English class


Preparation untuk kelas esok masih tak siap lagi secara luarannya tapi secara dalaman dah siap. Malas nak kelaurkan lahiriahnya lagi. haha. Sukanya nak masuk kelas esok. Nak jumpa budak-budak kelas 4Hebat tu memang sesuatu yang ditunggu - tunggu jugak tu. Tak tau kenapa. Tapi bila mula mengajar budak-budak ni, rasa tenang ja. diorang semua ikhlas menerima cikgu diorang seadanya. Tu la kelebihannya mengajar budak-budak ni. Tak sama dengan orang dewasa, sentiasa serba tak kena apa yang kita buat... huhu...biarlah....itulah salah satu hakikat kehidupan...Apapun, 4Hebat, wait for me tomorrow k. I will make sure that all of you will enjoy my lesson (haha...macam yakin je)


Observation dari lecturer pun dah tamat. Tapi tetap kena ingat yang pengajaran tetap belum tamat lagi. jadi harap sangat yang diri aku ni takkan ambil kesempatan. akan terus mengajar semampu yang boleh. nak jadi cikgukan....so, kena bersedia untuk sacrifice. ni baru sikit, belum jadi cikgu betul-betul lagi....chaiyokkkkk!!!!


mad paris yang sibuk buat kerja...haha


Semoga esok terus ada cahaya yang menyinari hidup ini...amin