Followers

Tuesday, August 04, 2009

semester akhir dan sebuah kamera


Sejak kebelakangan ni, aku kerap bawa kamera bersama...haha...macam selalu duk dalam poket ni...tak tahu kenapa, tiba-tiba dah terasa sayu semacam je bila p kelas dan jumpa kawan-kawan...mungkin sebab semester akhir kot. Terasa nak simpan je semua yang berlaku kat sini. kalau tak leh semua, cukuplah melalui gambar-gambar yang aku ambil ni...hehe


Gambar - walaupun tak bergerak, tapi boleh cerita banyak perkara. Hanya dengan tengok gambar boleh buat nkita tersenyum sendirian, menangis, gelak dan rasa apa yang ada kat gambar tu...hm... Memang gambar ada nilai sentimentel yang tersendiri...so jangan pelik kalau nampak Kamera dalam poket or dalam beg selalu...haha


Terlalu awal ke rasa semua ni??? hm...tak kira...masa yang ada tetap kena ambil peluang...so, peluang untuk bersama-sama kawan-kawan macam sekarang ni kena hargai...gambar-gambar bersama pensyarah-pensyarah pun kena buat koleksi...suasana-suasana belajar pun mesti di ingati...haha... Mujur ada kamera kesayangan yang satu ni :)


p/s: nisfu Syaaban... semoga aku jua mendapat rahmatNya...amin

6 comments:

  1. salam...ha'ah, apis selalu ngan kamera sekarang. de je gmbr yang nak di candid nye..papepun, kenangan indah bersama kawan2 baik n kurang baik sekalipun xkan dapat dijual beli dengan wang ringgit.btul kan?

    ReplyDelete
  2. hurm...ari2 bw kamera p kls...tp xpnh pn tgkp gmbr aku...yela,kita ni xhensem mcm dia....perlukah aku menyanyi utk menyatakan betapa kerdilnya aku

    siapalah aku (amy mastura)

    siapalah aku ini
    yang ingin memetik cintamu
    siapalah seadanya diri ini disisimu

    tiba2...kedegaran satu suara dtg dr satu bilik

    walau jauh ku berlari
    walau jenuh ku mencari
    .....eee ptg stim btl bdk ni

    cuba teka...sapa yg menyanyi tu?

    ReplyDelete
  3. amek byk2 pic aku pis...klu x nnti menyesal...betul...

    ReplyDelete
  4. gmbr aku pun xde jgk mad86..isk3x...

    ReplyDelete
  5. attention

    amaran:pastikan gambar bob mesti ade di setiap sesi mengambil gambar because he likes it....

    ReplyDelete
  6. jgn lupa tangkap gmbr ani ye

    ReplyDelete

Superb! ;)