Followers

Friday, January 15, 2010

selepas 2 minggu di SKKK...


Nampaknya dah 2 minggu di sekolah Kebangsaan kampung Kenang... Alhamdulillah...rasanya setakat ni takde masalah2 yang berat-berat lagi.. kecuali risau tentang aktiviti pengajaran kat murid-murid... still dont know how to do it effectively...sebab murid-murid asli ni special sikit... kebanyakan mereka tak tahu sebab datang ke sekolah dan tak tahu pun apa yang diorang buat kat sekolah tu..lebih meyakinkan bila guru besar aku cakap yang sesetengah diorang ni datang ke sekolah semata-mata untuk makan ayam..hehe..almaklumlah semuanya percuma... tapi aku tetap risau jugak..kalau boleh nak jugak ajar sampai diorang ni dapat apa yang sepatutnya..huhu... lepas masuk beberapa kelas, terasa ssedikit tercabar dan terasa macam tak tahu macam mana nak ajar..tapi it not the reason to give up! Its the strat for me to keep try and try! cewahhh... I just hope i will always be strong! amin...

Khamis yang lepas telah dilantik menjadi juru acara majlis Hari Anugerah Cemerlang Sekolah..nampaknya aku telah mengikat kontrak untuk jadi pengacara majlis kat sekolah ni secara tak langsung..haha..sebab semua cikgu dah kata macam tu...haha... tapi aku Ok je..mujur ada gak pengalaman sikit2 nak jadi MC ni masa kat maktab dulu..so, tidaklah terlalu kekok dan gementar sangat... :) rasa best pun ada gak sebab bila dah jadi MC ni, dapat la kenal orang lain dengan lebiuh rapat... hikmah kan.. :)

Harap hari yang mendatang di SKKK akan terus menceriakan hidup aku :) amin!

p/s: main internet di makmal komputer...seolah2 aku yang punya! wakaka