Followers

Saturday, June 06, 2009

Hari terakhir: Educational Trip to UH



Nampaknya dah sampai penghujungnya...setahun untuk 10 hari....trnyata berbaloi usaha aku dan kawan-kawan selama ni. Banyak ilmu dan pengalaman yang telah kami kumpul sepanjang usaha kami ni. Memang tak dapat dinafikan yang pengorbanan sangat penting dan perlu kalau nak sesuatu. Apapun, aku tetap bersyukur sebab allah bagi kekuatan untuk aku terus berusaha dan akhirnya berjaya dalam trip ni.

Paling terharu bila nampak dengan jelas bantuan Allah tu. Betapa sesuatu yang mustahil itu akan jadi tak mustahil bila Allah kata ya....huhu...Kawan-kawan Trip...thank you so much for all the supports and all the efforts...you all have done so well....juga kepada kawan-kawan yang lain...supports anda semua amatlah dihargai...terima kasih

Kepada semua pensyarah yang terlibat secara langsung dan tidak langsung terima kasih banyak-banyak jugak....Terutama sekali kepada pensyarah pengiring, Puan mahany...dan juga Puan Norasyikim...memnag best sangatlah trip ni...pastu tak lupa jugak vbuat pensyarah UH sendiri yang tak sudah-sudah cuba berusaha untuk memuaskan hati kami ni...untuk pengetahuan anda semua, ya, kami puas dengan layanan anda...terima kasih banyak-banyak buat Mr. Barry, Bernice, Dr Kit dan semua yang lain

Wah...aku buat ucapan ke ni?...haha...tapi tak kira nak tulis jugak...jugak buat mak dan abah serta adik beradik yang sangat supportive pun tak dilupakan. Anda semua no. 1 dalam hati....huhu:(...mak and abah...I love u so much....

Dan kepada semua penderma-penderma...sesungguhnya Allah jualah yang akan membalas jasa baik anda...terima kasih daun keladi...

P/s: Pengalaman pahit dan manis akan dijadikan panduan dalam meniti kehidupan....chaiyok Apis...jauh lagi perjalanan