Followers

Tuesday, May 12, 2009

Di khianati lagi?

Entah kenapa tiba2 malam ni nak bercakap pasal ni aku pun tak tahu....tapi rasanya semua orang pernah rasa dikhianati kan...tak kiralah dalam cinta ke, dalam persahabatan ke or dalam urusan kerja....macam-macam perangai manusia ni kan...tapi tak tahulah...pedihnya bila dikhianatikan...macam hati tu kena calar-calar dengan pisau je rasanya...tapi apa nak buat...mungkin dah lumrah kot...

Apa pun aku harap aku tidak akan mengkhianati sesapa....huhu...amin...sebab Allah pays what you had done...so, apa yang kita buat, dah tentu kita akan dapat balik...walaupun apa yang kita dapat tu dalam bentuk yang berbezakan...tapi tu tetap balasan...so, mintak sangat la dijauhkan dari sifat tu....

Kalau orang nak khianat aku?...em...takpa terima je....walaupun sedih sangat...tapi berdasarkan pengalaman hidup selama 23 tahun ni, aku masih bley teruskan...Alhamdulillah....semoga terus kuat la...tapi jujur cakap, pengalaman memang menguatkan kita untuk teruskan kehidupan...menjadikan aku lebih berani untuk berdepan dengan sesuatu yang aku tak pernah berani untuk hadapi sebelum ni...

semoga aku akan terus dikuatkan dan ditabahkan....hehe...Semoga hati tenang selalu jugak...amin